Thursday 30 June 2011

hang time

weeeheeee ! okayy . aku nga tade keje nih . bored gyleee . ni haaa , 2 week ago . *ceh , nak speaking jea en . aku hang hang kl dgn my boyf , echa , myra , akem , sabrina , molos , lee , and rmai lgy lahh . jejalannn jeaaa . dr dok rumaa . nih 1st time myra follow ktorang hang . kalau tak . mmg susah gyle aa nak ajak dea hang -,- smpai smpai bb . jmpe akem and the gengg .  then , teros pegy foodcourt bb . lapaaa gylaaa kod . then , jmpe abg angkad aku pulakk . *arien*  . mmg dah plan pun nk meet dea . then , after makan ape sume . bru kua dr foodcourt .nmpk danny . then , aku pun pegy lahh dekad dea kan .aku mcm tak lyn arien sgd -,- soryyy bang .   cuz dea pun dgn mmbr dea . aku dgn boyf aku  .takan nak jln same same jugak kan . then , yg si akem dgn echa . jln lajuuu sgd . aku dgn danny pun jln laju jugak lah kan . aku lupe plak dekad arien .time nihh ktorang pun tade hala tuju dah , men jalann jea mane mane yg ktorang suke . haha . then , danny lapaa pulak kan . aku pun teman kan lah dea makan . dorang sume nak gy tmpt len . malas nak kacau ktorang date kononnn . haha . si danny nih bawak aku gy kfc . sume dea telan doe . gyle aa .tgok jea badan keping . haha .tak lame tu , arien txt . tnye aku kad mane ,aku ckp aa deakd kfc kan .  after that , baru jea kua kfc . nmpk arien and the gengg pulak . aku tauu dea nk jmpe aku . tpy dea ckp dea nak teman mmbr dea makan kat ctu -,- and aku ajak dea pegy maybank . cuz , mmbr mmbr aku yg len sume tggu kad sane . and arien sayy , dea nak tmn mmbr dea carik barang . okayy  . aku tatau plak kau touching dgn aku time tuh . sbb aku asyek brkepit jea dgn danny kan. balek tuh , bru kau ckp . kau terase aku tak lyn kau ape sume . hmmm , soryyyy -,-


 myra , aku and danny
 echaaa , myraaa and akuu .
myraa , aku , danny , akem , echa , sabrina .